Åhh pappa:)

Tog sats när jag pratade med pappa på Skype igår, det lät ungefär såhär:

-pappa.....
-jaaa
-(tystnad)
-Vad?
-pappa, försök att inte bli arg...det går inte att ändra på nu ändå...
-Vadå?
-hmm, kan du gissa?
-Nej vad......tatuering?
-...jaaaa
-okej, jaha.
-Är du inte arg?
-Nej
-Vill du se den!!!!
-hmpf, okej

Så jag är glad:D Han var inte överlycklig men varken arg eller alltför besviken! Känns skönt att ha det överstökat så jag kan lägga upp bilder på den på min resdagbok:D

Ska köra L till doktorn snart, hon har haft allergier hela veckan men idag fick hon ont i magen så nu tror mamma K att det är typ streptokocker i hasen eller nått. Jag fattar inte kopplingen mellan svullna ögon och magont med att hon har bakterier i halsen men mamma K sa att hon kan sina barns symptom så provet de ska ta får väll visa om hon har rätt. Mamman sa att ett annat symptom L brukar ha vid streptokocker är att hon spyr, jag hoppas verkligen att det inte inträffar nu, klarar inte av folk som spyr, jag kommer släppa av L på vägkanten köra hundra meter framåt och vänta på att hon spyr klart innan jag backar bak igen och hämtar upp henne, helst placerar jag henne på taket så jag inte riskerar att bli smittad. Skulle vara så sjukt typiskt om hon har denna Swein flu eftersom jag och Erica skämtade en himla massa om det igår!

I morse tog jag barnen till IHOP (international house of panncakes) vilket uppskattades:) Jag tog strawberry and banana, svingott(haha swein flu) ne vilken dålig humor jag har!

Förresten, läste på hundens bajspåsar idag, de är från Norge, möljövänliga(de är 100% nedbrytbara) och det står på svenska på dom, weei!

Väder: sol just nu men det ska tydligen regna till och från idag, bajs!

pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0