Äkta amerikanskt lemonadestånd

L fick en idé, hon skulle starta ett lemonadstånd utanför vid vägen, så det blev till att mixa och mojjsa och jag kände mig som en äkta amerikan. Det dumma är bara att barnen bad mig vara med och gör aoch sälja och gunga, mm mm, men jag var ju ledig. Känns bara så fel att säga "nej jag vill inte leka med dig, jag är ledig!" De tänker ju inte på om jag är ledig eller inte! Så jag puttade L på gungan ett tag, solade lite, gick in och blandade lemonad, solade, ställde fram ute vid gatan, solade, hihi ja ni förstår. efter att jag brände ryggen igår så solade jag mest magen, så nu är den lite bränd istället.
Jag var ju orolig över att det såg lite kallar ut idag, kan säga att det var det inte!! Det var mkt värmare och jag svettades som om jag vore utomlands(vilket jag iofs är, men ni förstår:P) Hade på mig stumpa på högerfoten så jag inte skulle bränna den, måste vara fit-for-tatoo imorgon. Sen få man tydligen inte bada och sola och allt sånt på ungefär 2 veckor och åker ju till Disney om 4 veckor så jag borde vara läkt vid det laget:D

Mamman och L och H är och kollar på valpen som kommer om två veckor, grattis!(jag kommer få ta hand om denna himla hund, så inte jättemycket hurra!) Pappan och D är på nån kikargrej, eller vad heter dom, dom som man kollar ut i rymden med, som är en del större än en kikare? Så jag antar att de kollar på rymden, om man kan göra det när det är ljust? Som ni märker så har jag inte så stor koll.

Om ett par timmar ska jag jobba igen, tänkte dock träna medans barnen kollar på tv så jag får ut nått av tiden, för träna får jag tydligen inte heller göra under dessa två veckor.
Här kan ni se brännan som jag skaffade idag!










Jag är jättedum, jag vet att jag inte borde göra det men jag kan inte låta bli, har nu läst 1.5 åriga Victors mammas blogg, hon skriver om hans sista andetag och alla hemska besked de har fått, och gud vad mkt hopp och sedan massa bakslag! Om ni orkar läsa så har ni det här, jag började iaf gråta! http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

Nu ska jag sluta skriva om död jag lovar:) det är ju snart sommar!

Livet är bra underbart ibland, puss

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 10:23:23
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0