Bebisar!

Känns just nu som hela mitt liv är invaderat av bebisar. En gammal klasskompis ska få barn snart och även en jobbarkompis från McDonalds, båda är födda 88 precis som jag, sen så ramlade jag in på bloggen ellamarie.blogg.se en tjej som är 16 år och går i nia och väntar tvillingar. Sen en annan blogg mammabeckas.blogg.se en tjej som är 17 eller 18 och redan 3-barnsmamma. först en tjej och sen två tvillingtjejer, allt innan 18 år. Hon skriver sin blogg så otroligt mysigt, hon verkar älska att vara mamma och inte ångra nånting alls, då blir jag glad:D

Nog om barn, mina får vänta 5-6 år:P

Sitter nu och gör ingenting för killarna har en tutor här (typ en lärare som hjälper dom) och L har en playdate och spelar tv-spel. Har varit på gymmet idag och efter det åkte vi till en italiensk restaurnag och jag åt pasta med lax och tomatsås, underbart gott! Har fått en hemsk huvudvärk som jag planerar att bota med två glas vatten:) ikväll ska jag kolla på mitt inspelade top model och sova tidigt om jag nu kan det efter att jag gick och la mig och sov två timmar efter att jag fått iväg barnen till skolan.

Förresten så var vår promenad igår himal mysig fastän det regnade och vi gick där under varsit paraply och en ficklampa eftersom de inte verkar veta vad gatubelysning är här!

Nej nu ska jag vara kreativ, kanske spela lite spindelharpa:P haha

kiss and hug

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha ja det är rätt kul, med tanke på alla stora, dyra hus i upper saddle river så är det himla konstigt att de inte har bättre gatubelysning. Jag skrattar fortf när jag tänker på de där människorna som kom framhoppandes bakifrån de där granarna bakom den där fabriken. (kommer inte ihåg exakt vad jag sa innan men det var väl ungefär "jaja men man behöver ju iaf inte vara rädd för att stöta på nån bland granarna här", men vad fel jag hade). Så om ni nu ska ta sånna där promenader i usr så akta er för alla bakom-granarna-människor :P

Pussa

2009-04-16 @ 03:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0