Bra början på veckan!

Jag slängde inte Brownien...jag åt upp den, skit!
Jag började tänka på barnen i afrika och då kunde jag helt eneklt inte slänga en prima brownie, tänk, dom har ju knappt mat där!

Från och med nu så är det iaf slut på sötsaker, helt seriöst...typ. NEJ, inte typ, helt säkert!
Idag är det sol, igen, men det blåser kallt, igen, så sola kan man inte göra om man itne gör som jag gjorde igår. Virar in hela kroppen i en tjock filt och solar ansiktet lite:) Är sjukt blek så nästan bud på att lägga sig i bikini ute fast man håller på att förfrysa, för solen måste ju ta även fast det är kallt eller?!
Idag när barnen kommer hem så ska jag vara på 3 ställen på samma gång. Samtidigt som jag ska hämta L på skolan så ska jag egentligen lämna H på fotbollen och vara hemma med D, men D får klara sig själv och H får komma sent, annars funkar det inte riktigt.
Nu ska jag plugga lite igen, känns som detta provet inte kommer gå så bra med alla engelska ord på olika hjärndelar och nervsystem men än så länge har jag ju A så kan väll inte sjunka lägre än till ett B hoppas jag!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0