Dans!

Om en halvtimma ska jag och Erica bege oss till denna månadens au pairmöte. Det är dax för latinsk dans på Grand Ballroom Dance Studio:D Ska bli jättekul, och bra för beach 2009;) Har legat ute och solat hela förmiddagen, det var vaaarmt och skönt:) Var rädd att det skulle vara soligt men kallt, men förvånades positivt!

Hoppas på likadant väder imorgon så kan jag lägga mig där efter träningen för nu ska jag ta i med hårdhandskarna, skulle ta på mig mina blåa favoritshort som jag använde en massa i thailand idag, och gud vad hemskt det såg ut, kan ju säga att de satt en aaaaning tajtare:P Har bara en månad på mig innan jag ska springa runt i bikini på Disneyworld, stackars barn säger jag bara:P. Nej gud vad taskig jag är mot mig själv, så himla mkt värre är det faktiskt inte men jag gillar att överdriva ibland!

Haha, gud, igår! Jag, H och L sitter och äter middag när lilla flickan L utbrister "Om du hade varit jude så hade du varit mkt smartare!!" jag frågar varför och hon säger att judar är mkt smartare än kristna (orkade inte säga att jag knappt kallar mig själv kristen utan sa att jasså, varför då?) Det visste hon inte riktigt dom bara var det! Bra att hon har höga tankar om sig själv iaf.

Det hände en liknanade sak nån av de första veckorna jag var här. L hade en playdate och jag och flickorna sitter och äter snacks då playdaten frågar om jag tror på gud. Jag svarar nej och hon tittar förskräckt på mig och säger "då kommer du till helvetet!" och L instämmer, jag hade inget riktigt bra svar utan sa bara att jag gillar värme:P Läste en artikel om en kille som sa att alla borde tro på gud. För om du tror på honom och han inte finns så händer ju ingenting. Men om du inte tror på honom och han mot förmodan finns så ligger du ju inte så bra till, helt enkelt ska du tro på honom i förebyggande syfte:P

Åhh, nu är Ida (en tjej från ljungarum hemma i sverige) och hennes vän emma antagligen på väg till britney konserten, jag borde inte vara avundsjuk för jag var ju på konseten med John för bara 3 veckor sen, men jag vill gå igen!! Så satans bra. Ska lägga upp en bild om jag kan komma på hur man gör:PBrittan!

Nu så ska jag byta om till latino:D

hugs and kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0