Har du schizofreni?

Vi kan ju absolut hoppas att du inte har det. Du vill inte vara som Lori Schiller är i den sanna boken som jag läser nu. Har nu gjort 1/3 uppgifter til skolan. fast en av de som är kvar är typ dubbelt så stor som den som är klar. Usch, vad jag skulle börjat tidigare, men det är lätt att vara efterklok.

Idag har jag jobbat över 12 timmar och hunder började skälla/gälla kl 5 i morse eftersom någon smart förälder då bestämmer sig för att det är bättre att han är i buren i köket, RAKT ÖVER MITT HUVUD, och gnäller istället för i deras rum. När pappan kommer hem så har jag jobbat strax över 10 timmar (vilket är max per dag) men nej, då ska han träna:) SÅ detta är en kul vecka för mig med lov(barnen har lov, absolut inte jag!) Varför måste lovet vara nu när jag har så mkt skolarbete att göra? Kan ju inte säga nått om att jag jobbar för mkt heller för de ger mig ju ledigt när mamma kommer.

Pratade med mamma och älsklingen på Skype idag, hon är så gudomligt söt, kan inte ens tänka tanken om hur livet hade varit utan henne, det finns liksom inte. En äkta sladdis är hon, 13 år, men jag tycker det är perfekt!

Måste visa er mina nya kläder från Asos, men det får bli imorgon, eller så kan jag ju ladda ner bilderna nu...vänta lite bara....Nehe det var väll som fan, ingen av dom finns kvar, jaha då får jag ta kort imorgon ändå:)

Imorgon ska jag försöka träffa Erica och en ny tjej som heter Filippa, känns som jag redan skrivit detta?! men iaf, hoppas jag hinner, har ju som sagt en hel del jobb med skolan just nu, men har typ bara tre lektioner kvar och sen ett prov efter det, så jag ser ljuset i tunneln!



Tagen från http://www.fjardeinternationalen.se/blog/tag/jul/

pussas en massa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0