ingenting

Ja eftersom jag döpt bloggen till EnLindbergare - allt och ingenting så får nog detta inlägg räknas som ingenting:D
Ligger i min säng med en BRÄND rygg, ja ni läste rätt, jag brände min rygg igår när jag låg ute och solade, man ser ett vitt sträck där bikinin har suttit och det kliade som satan, men min snälla värdmamma smörjde in mig när de kom hem från sin konsert. Jag jobbade alltså hela kvällen igår, OCH jag ska jobba hela kvällen idag med. Inte så kul att jobba hela helgen men vad ska man göra?
Funderar på att lägga mig ute en kort stund och grilla andra sidan lite. Jag ser att det är soligt genom fönstret, men det verkar inte lika starkt som igår, kanske mer moln? Jag har inte orkat gå ur sängen än för att se hur det står till!
Men först frukost, Banilla yoghurt med all bran och skiva banan, sen är jag igång!!

På söndag ska jag prata med en tatuerare, där jag var och frågade förra gången blev jag inte nöjd över vad de sa, som att min text måste vara i en viss storlek som jag inte alls vill, så får se om jag får en bättre dom här nu! Om allt känns bra och de kan göra vad jag vill så slår jag till, hoppas att Angelica inte svimmar bara för måste klämma sönder någons hand tror jag, men hon är ju lite känslig för sår och blod och skador och sånt, haha:P Iofs så kan jag ju klämma sönder hennes hand även om hon ligger avsvimmad på golvet, no problems!
Är dock lite orolig över vad pappa kommer säga när han ser den, han har extremt starkt uttryckt att han kommer bli arg om han ser en tatuering på mig, han kommer ju inte se den föräns tidigast i oktober(och då börjar man ju ändå använda strumpor) så har lite tid på mig att samla kraft. Mamma är lite mer lugn, tror hon kommer tycka att det blir cooolt;)

Nej frukosten kallar!
puss alla i ett vad jag har hört, soligt Sverige!
(oj vad jag glömmer mina läsare som bor i USA, men det får ni ta, det är ju soligt här med)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag lovar (nästan) att jag inte ska svimma. Jag kan ju sitta o blunda o hålla dej i handen så då går det nog bra. Så gjorde jag ju när jag kollade på film när jag var mindre, älskade action-filmer men klarade inte o se blodet så satt o blundade halva filmen haha. Men jag älskade dem ändå.. Visst är man lite knäpp ibland :P

2009-04-18 @ 23:43:49
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0