Irriteraaaad!

Fy fan vad irriterad jag blir! Så nu bokade jag hostel för en natt, 2 personer, 4 bäddar med endast tjejer. Fick sen ett mejl med min bokning, nu kan ju gissa hur bra den stämde. Det var för en person, 2 nätter, 6 bäddar med både killar och tjejer, är ju fan inte ett rätt! Ringde och var inte så väldigt trevlig, kallade killen i andra änden för stupid, elle egentligen inte honom, utan deras system, men tror han tog det personligt:P Kunde fixa personer och nätter men nu ska vi tydligen sova med killar, gud vad kul, nu kan man inte ens byta om i rummet.

Kollar på Hatching Pete på Disney World, riktigt bra faktiskt! Gillar Disney World, Hannah Montana och Wizards of waverly place (hur det nu stavas)

Nej nu ska jag sluta vara irriterad, få barnen i säng, duscha och kolla på psykoligifilmen, eller så skjuter jag upp det till på måndag:D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0