Jag kan ju säga såhär...

Det gjorde ont! Hade förberätt mig på att det verkligen skulle göra ont, man har ju hört att revbenen och fötterna är de värsta ställena, men fortfarande så gjorde det mkt ondare än jag trodde!! Fan alltså, ska man verkligen föda barn?:S

Det tog 45-50 minuter och jag frågade tatueraren om han hade nån tatuering på foten, svaret var " Jag gjorde en på ena foten, för fyra år sen, vet inte om jag vill göra något på den andra" och det säger ju en hel del eftersom han hade tatueringar över största delen av kroppen! Svullnaden och rödheten börjar lägga sig och nu ska jag tydligen tvätta försiktigt med vatten och mild tvål i nån vecka tills det har läkt:) Tur att det inte är strålande sol idag, för jag får ju inte sola!

Nu ska jag äta frukost, men först en bild jag tog igår när jag kom hem!




Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

va stor den var, maste gjort skitont! ses imorgon i skolan!

2009-04-20 @ 18:03:33
Postat av: ida

FAAAN va snygg maria !! jag har med en pa foten, gjorde javulskt ont men saa vart de :) min tatuerare var ocksa impad att jag vagade pa foten, han hade ingen alls dar men over resten av kroppen ;) vi ar tuffa vi!



gjorde du den inne i NYC? jag vill gora en i NYC :)

2009-04-22 @ 00:30:04
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0