Jaha, så blev det hemmakväll.

Ja, jag skulle ju gått och och ätit/fikat med Anna, Erica, Ann och Jonna ikväll men vid 4 säger v-mamma K att hon och R ska på NHL-hockey. Men tack tack, fan vad snällt att ni säger det samma dag, bara några timmar innan, så jag vet hur jag ska planera. Men nu kan jag ju iaf se det nya avsnittet av Greys, så är lite glad. Kom igen!! Överlev då!



Ska kolla på filmen A Beautiful Mind med om jag orkar/har tid. Vi måste ha 5 timmars experimental leraning i psykologin, alltså läsa en bok eller gå på nån föreläsning mm. Jag har valt den filmen och boken The Quiet Room, nån tjej med schizofreni och som hör röster och skriver ner allt, låter ju lagom flummigt:P


L har varit en sån rikgtigt bitch lite då och då de senaste dagarrna. Ungen tror att hon kan beordra mig att göra saker, hon bara sitter där och pekar. Fan vad arg jag blir, men sen nästa gång jag ser henne så kan hon vara jättesöt igen.

Måste köpa biljetter till D.C nu men vet inte hur mkt pengar jag har på kortet, om man inte har tillräckligt med pengar i detta land så kan du fortfarande köpa det med kort, men du får betala 350 kronor varje gång du går över ditt belopp, lite
halvtaskigt om ni frågar mig. Får kanske göra så att jag köper biljetter på ett håll nu och andra hållet imorgon.
Det är inte så lätt att vara fattig har jag upptäckt!

Puss


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kollade också på a beautiful mind på psykologin i sverige hehe :P o vet du, den är tydligen inspelad här i princeton :D var bara tvungen o säga det :P

Puss

2009-04-24 @ 14:46:39
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0