lalala!

Ligger här i sängen och kollar på NCIS! älskar detta program men tyvär har jag redan sett detta avsnittet. Pappa R och sonen H är på play-offs i NHL och mamma K kom precis hem så det kändes som en lång dag. Skulle gått ut med Erica och träffat två tjejer som vi träffade när vi var ut här i området en kväll, Lite lustigt att man bott så nära 2 svenska tjejer utan att veta om det. Men fick ju då jobba isället:(

Idag var barnen skitglada vid middagen för Passover är över och de fick äta pasta igen:D  De sa om och om igen att det var sååå gott!

I morse klagade pappan på det torra "brödet" du har ätit nu när de inte får äta vetemjöl. han sa att det inte finns några bevis på att moses tog med sig alla slavar från egypten och genom röda havet och traskade runt så länge, eller att de 10 plågorna ens har hänt. han sa "if these 10 plauges really happened you'd think that the would at least mention it in the bible!" sen la han till "but don't tell my kids that i said this!" haha, tyckte jag var lite kul:D

imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, måste boka min, mammas och tuvas biljetter till florida så det är väll prio ett, hoppas på sol så jag kan sola!!

puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0