Lyckodag:)

Skola på morgonen, fick tillbaka min uppstas om transmän, "check plus" alltså det bästa betyget. Kan skryta lite och säga att jag fått det på alla uppsatser jag skrivit än så länge:P
Hade lite funderingar på hur 17 jag skulle komma till skolan, kan inte ha på mig några skor, inte ens flip-flops. Men det fick bli flip-flops ändå, fast fick ha den långa "tråden" mellan liltån och ringtån så den inte kom över tatueringen. Själva tattoon har inget rött kvar runt längre om jag inte precis har tvättat av den och lite färg flagnar av hela tiden, känns läskigt men jag vet ju att det är normalt!

Åkte till banken efter skolan för att lösa in min check, och när jag fick mina pengar så räknade jag dom nooooga (Förra gången jag var på den banken så fick jag 40 dollar för lite, men tänkte att det inte var nån idé att säga till eftersom jag inte upptäckte det förrens långt senare) Jag nämnde lite snabbt varför jag räknade(var bara jag på baken och vi pratade ett bra tag om att jag såg mkt svensk ut:P och att hennes dotter var lik mig mm mm) Då frågade dom hur hon såg ut, hur mkt checken var på den gången och hur mkt för lite jag fick och sen såg dom att den tjejen hade haft 40 dollar för mkt i sin kassa den dagen som jag hade varit där och de ringde samtal kors och tvärs...iaf så fick jag mina 40 dollar, trodde jag aldrig!! Känns som jag blivit 40 dollar rikare, även fast de var mina från början:)

Igår kom Erica över och vi kollade på The Hills och åt popcorn, fick även se bilder från Navy balen som hon var på i helgen, lite coolt måste jag säga. En massa au pairer och en massa navy-killar, hot!



Nej nu ska jag kolla på mitt inspelade One Tree Hill!

pussas och kramas!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad duktig du är! :D

Blir himla förvånad över att de faktiskt kunde hjälpa till på riktigt på banken, är första gången jag hör det :P Jättebra ju!



Förresten, jag undrar hur det ska gå för dej till sommaren. Jag tänkte på det här med att man måste dricka en massa vatten o sånt när det är extra varmt.. heheh :P



PUSSAR!!

2009-04-22 @ 03:23:41
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0