Onsdag är sovdag

Ja onsdagar brukar betyda att jag går och lägger mig en sväng efter det att barnen har gått till skolan, men idag var jag smart och la mig i sängen och kollade på 6 avsnitt av Sex and the City istället, näästan lika skönt som att sova, men ger inga problem att somna ikväll.

Ska hem till Malin när jag slutat, får se om det blir starbucks eller häng i hennes rum, är just nu himla sugen på en latte, men det är kaloririkt och slöseri på pengar:P Fast antar att man får unna sig sånt ibland.
(här försökte jag lägga upp starbucks logo, men det gick inte, to bad)

Ska laga nån kyckling med couscous till middag ikväll, just nu kör vi mest på recept ur Rachel Rays kokbok. Väldigt gott! Funderar på att köpa med mig en hem, men allt står ju i cups, frågan är om man orkar räkna om det till deciliter.

Har inte gjort nånting vettigt idag överhuvud taget, skulle åkt till outleten och köpte mina första converse (japp, jag erkänner, jag är en converse oskuld!!) men vi sköt upp det tills på fredag, vilket passar mig alldeles utmärkt för då har man ju sin nya lön!

Har en halvtimma tills barnen kommer hem, städa rummet kanske? Undrar hur i helvete jag ska få med mig allt här inne hem, jag är överviktsdömd, big time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0