Pain

Det gör ont efter att jag tvättat och smörjt in och svullnar upp lite varje gång med, men det är ju vad dom sa att jag skulle göra, så jag gör det:) Ni som känner min pappa eller mormor/morfar, snälla säg inget om min tatuering, måste bygga upp lite mod innan jag får pappas besvikelse riktad mot mig. Ush, det är så mycket värre än när han är arg!

Är rätt nöjd ändå:P Fast det är rött och svullet, kommer bli snyggt nu till sommaren:D

Visade den för mamma på Skype idag och hon tyckte det var skitsnyggt, och hon var glad över att jag ändå har väntat i tre år för att vara säker på vad jag ville så det känns bra. Lite kul, hon tyckte jag var modig som gör något som jag vet att min pappa är helt emot, ( Är helt klart pappas flicka, vill ha hans samtycke i det mesta) jag är ju ändå så gammal så jag får bestämma själv. Funderar på att vänta tills jag kommer hem innan jag tar itu med pappa, för då, där på flygplatsen är han ju så glad att jag är hemma så jag kanske kommer undan?!

Sitter här nu och jobbar/har inget att göra, väntar med att vika tvätten tills imorgon då det inte är några barn hemma, är snuskigt hungrig med men hittar inget att äta, det ända som finns är kakor, chips och godis och det får jag ju inte äta på vardagar, kanske ska ta ett äpple, men har slutat gilla äpplen sen jag kom hit, vet inte varför riktigt, okej förlåt, hur kul kan det vara att läsa om vad jag funderar på att äta? haha.

puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0