Såll!

Jag är ett såll! Helt seriöst, om jag dricker ett glas vatten så är jag skitkissnödig en kvart senare, kallades tidigare idag för pissmyra av Angelica:P

Ska nu kolla på The Phone på MTV, Justin Timberlakes nya program, me like, eller jag har ju inte sett det än, men med Justin blir allt bra!!
Nu har jag sett 7 minuter(då började första reklamen, jobbigt USA!!) och det verkar himla kul faktiskt. Ida som jag gått i parallell klass med så länge jag kan minnas är ute och reser i USA med en kompis, måste säga att jag är lite avis, nu är hon i San Fransisco, gud vad jag längtar tills jag och Angelica kommer dit!! Här http://idapida.blogg.se/ kan ni läsa om det:)

Haha, jag älskar comviq reklamen som tydligen ska gå hemma nu, med duvan, haha så jävla kul!! Här är den med cykeln, looove it!  http://www.youtube.com/watch?v=WTc6J5Oq0i0&feature=PlayList&p=AE6E9D2D1EF9D014&playnext=1&playnext_from=PL&index=45

Nej jag måste konsentrera mig på The Phone nu, detta ska jag börja följa!

Vilket osammanhängande inlägg det blev men det får ni stå ut med :)

puss på er pussgurkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0