Slutat för dagen!


Har hunnit med en hel del idag! Började med jobb som ni vet, sen plugg, Zumba, plugg, lunch, prata med pappa och Christin på Skype, ansökt till olika högskolor, lagat middag, pluggat, kört D till karaten, pluggade 45 min i bilen, sen hem igen och nu läste jag lite bloggar:)

Pluggandet flyter på bättre än väntat, kanske kan få ett B om det inte kommer helt andra frågor än de jag råpluggat!

Nu till ansökningarna till högskolor. Kommer ju inte kunna börja nu till hösten eftersom jag kommer hem första veckan i oktober men vill ändå se lite var jag kommer in. Sökte till hälsopromotion på Göteborgs Universitet, det jag jättegärna vill gå just nu, men också till röntgensjuksköterska, ortopedingenjör(kommer aldrig komma in men det låter så intressant) och vanlig sjuksköterska. Om jag ska bli sjuksköterska så ska det vara akutvård:D gillar tempo, drama och lite blod och uppståndelse, men vet inte om jag klarar dödsfall och tragiska patienter. Dock så satsar jag gärna på något med högre lön, eller så blir det till att hitta en rik man innan jag börar plugga, tänker ju inte plugga i onödan:P Vi får helt eneklt se var det slutar.

Fick 7 sms på rad av Angelica innan idag, med ursäkter, kändes bra att höra och vill nu lägga allt bakom oss och planera framåt istället. Boston, niagara fallen, californien och hawaii!!! Ibland är livet underbart!

Hittade en kul grej på en kompis blogg "En kvinna skall vara som ett böljande landskap och inte som ett platt postpaket där man måste skriva "denna sida upp" för att visa vad som är vad." Var det inte himla kul så säg?:)

Nej nu ska jag plugga lite till och sen blir det soooova. har hört att det är bra med mkt sömn innan prov. Hade varit skönare om jag vetat att det var över efter provet men då ska jag hem och skriva en uppsats med, om tjejer som känner att de är födda i fel kropp och känner sig som män, men går på college i USA som endast är för kvinnor. Får se hur det går!

puss och godnatt på er(antar att det blir godmorgon för er i Sverige;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0