sökningsproffs!

Jag är ofta den som får leta reda på bokningar av olika slag på nätet, har en tendens att hitta sånt andra inte hittar, så nu sitter jag här och letar flyg till mig, gullet och mamma ner till florida och Disneyworld:D Ska bli så kul, även för mig att åka dit. Dock är väll inte biljetterna jättebilliga, eler dom är kanske det, men inte när man ska köpa 3 stycken, då känns det så mkt mer!

Sitter oc tittar ut genom fönstret och det ser jättesoligt ut! Har inte vågat gå ut och känna på temperaturen än bara, vill inte bli besviken så väntar nån timme så det hinner värmas upp lite. Kom precis på att jag måste ta tag i tvätten också, vill inte ta i barnens skitiga kläder, måste typ ta en dusch efter fast jag vet att de använder sina kläder i ca 2 timmar innan de slänger dom i tvättkorgen!

Jag jobbar hela helgen typ så får se fram emot nästa helg istället då vi kanske ska till Washington D.C. ska bli kul att komma runt lite i landet:D
Nej nu ska jag försöka ringa mamma på jobbet igen och se vad hon tycker om priset, cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0