Sooolen, jag älskar dig!

Nu så sak jag ut och lägga mig i solen. Har hunnit med både skola och gymmet men nu får det vara slut för dagen med att vara duktig. Ska jobba heeeela dagen, för Föräldrarna K och R ska ut på middag ikväll, kul för mig.

Soolen here i come!


Visst ser det otroligt underbart ut?



Har kommit på hur mkt jag kommer missa i sommar. Pappas egengjorda älghamburgare som ska ätas tillsammans men mölndalarna och att åka korv efter båten, och åka vanlig båt med pappsen och åka ut till visingsö med mamma, syster, moster, mosters man, kusin, mormor och morfar. För där ute är det ju altid sol enligt mormor, splear ingen roll hur mkt det regnar inne i stan(eller på ön med för den delen) ute på öa ser mormor bara sol och är blind för regn. Tydligen så har de i princip byggt om hela sommarstugan så får se om jag hittar vilka hus som är våra när jag kommer hem! Kommer tom sakna att mamma alltid vill tvinga mig att testa hennes nya friskispass med henne och jag vill aldrig!
Usch vad sorgligggt!
Nu ska jag bota mig med sol:D

pusssas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0