Swein Flu

Jaha, så nu är det en massa folk som dött i swein flu i Mexico, ca 100 stycken men ett par tusen som är smittade. Finns fall i flera stater i USA bl.a i NY. Folk är oroliga att det ska bli 2000-talets pest. De försöker hindra folk från att åka till Mexico och de vill knappt att folk som varit där på semester ska åka hem eftersom det verkar sprida sig väldigt snabbt. Gud vad nojjig man blir alltså, jag undrar hur man får det?!

Ska hoppa in i dushen snart, ska bara hänga tvätten. Är ovanligt trött så blir en tidig kväll idag för måste upp tidigt imon för att gå till skolan. Dessutom så har barnen lov, inte så jättekul.

Har fått mina Asos kläder dessutom:D och idag fick jag ett paket från pappa och Christin, med ett halsband eftersom jag hade namnsdag i helgen tydligen:P haha, jag vet inte när min Mariadag är men tydligen nu:)

Förresten...Min v-pappa skulle ju ordna nya linser åt mig eftersom han har ett optikerställe, och nu fick jag dom igår och frågade hur mkt de kostade, då sa han "don't worry about it" så nu fick jag gratis linser:D weiii

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0