The Scientist

Sjukt bra låt! Min överskrift alltså:)

Iaf så är jag trött, vill bara sova! D hämtas snart av en kompis för en playdat och sen när pappan går tror jag att jag ska säga till barnen att jag ska sova lite och att de får väcka mig om det händer nått:)

Har kommit fram till att jag inte är någon au pair längre, jag är en au dog. Barnen ger hunden till mig jämt och ständigt och säger att jag ska passa den. Allvarligt talat så passar jag faktiskt hellre hunden än barnen:P Men måste nog säga till dom att hunden faktiskt inte ingår i mina arbetsuppgifter hur dumt det än låter.

L mår bättre idag som tur är och ska iväg på en sleep over ikväll efter det att hundtränaren har varit här, ska bli intressant att se vad han säger. Det är ju så svårt att vara arg på det lilla knytet, han är ju så söt!!!

Ska lägga mig ute i solen nu tror jag, får se om det är tillräckligt varmt, vilket är tveksamt men jag måste ju försöka. Kan slå två flugor i en smäll och läsa min schizofrenibok med. Gillar inte riktigt att läsa om sånna här psykfall, tänk om min hjärna tycker att det verkar roligt och jag börjar höra röster:P Nej, på återseende min vänner!





Puss

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)

2009-04-30 @ 23:23:08
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0