Tji fick vi!

Nehe du, det blev ingen dans, vi hittade inte. Som tur var hittade vi två andra tjejer i samma grupp som inte heller hittade:) Iaf så hittade vi till slut, (någon mer än jag som tycker att det blev aldeles för många upprepningar av ordet hitta/hittade?) men då var dansen redan slut, men vi fick närvaro, och pratade lite med ledaren. Satt alltså i bilen i en timma och snackade om vilken färg bananer ska ha när man äter dom och annan skit, riktigt trevligt faktiskt.

Om jag har pengar och mod så ska det på söndag inhandlas och inpräntas en tatuering på min kära fot. Känns så himla surt, här har jag planerat en tatuering på foten sen jag var i London med mamma i april 2006, och nu har varenda jävel en tatuering på foten!! Men det ska inte hindra mig, jag ska ha min text där på foten. Tre rader text på ett av de värsta ställena att tatuera sig, ajsing bajsing vad ont det kommer göra!

Skola i morgon bitti, och sen gymmet eller solning här på altanen, får se vad vädret och orken säger!

miss you all, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0