Utelåst!

Jag turligt nog så är det inte jag, utan Erica kom över vid 5.30 nån gång och hade gått ut på en promenad utan nycklar och familjen hade åkt iväg och låst alla dörrar. trevligt för mig dock som fick sällskap när jag körde barn på olika håll. Har hängt en del med Rocky idag med och tog en snabbis til mallet för inköp av min plånbok, som fanns!! Två par skor och så hämtade jag upp en bok som jag måste läsa till psykologin!! Bilder kommer här

    
Zebraskor:)

    
Vita skor som passar tatueringen perfekt!


Plånboken, me loooove! Från "Urban Outfitters" underbar affär:D

 
Solglasögon, 5 dollar från Washingtons gator:P

 
Såhär cool blir man då!

Åt lite middag med min värdpappa när han kom hem, gav H och D kycklingsoppa medan L är med mamman på NHL hockey, tror New Jersey Devils vinner så vi är glada:D Fick en öl av pappa R så nu är jag glad:) Tog med en bok, en öl och en valp ut och satte mig i mörkret med utelampan tänd, dock behövdes ingen jacka, utan det räckte med kjol och linne kl 22.15 en tisdagskväll:)


Mumma med en kall öl:D

godnatt på er!

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh vad snygga zebraskorna är! Var hittade du dem? Jag behöver med en massa nya skor ju.. Skitsnyggt med tatueringen blev det iaf ;D

Himla söt plånbok med men inte så konstigt att du inte hittade den på urban outfitters om det var rock and republic :P

Puss

2009-04-29 @ 15:00:24
URL: http://angelicamagito.blogg.se/
Postat av: maria

okejokje, förlåt, jag skrev fel! Jag köpte den på urban outfitters:P

2009-04-29 @ 18:01:13
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahah ursäkta en väääldigt sen kommentar (vem annars skulle vara sååå fruktansvärt efter om inte jag haha :P) var bara tvungen att kommentera att du säger mumma redan här. alltså ett inte helt nytt uttryck som jag trodde det var.. nu ska jag ladda för en skojsig helg!! :D

2009-07-31 @ 04:50:35
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0