V-pappa R

Min V-pappa (värdpappa) har haft lite mystiska saker för sig idag. När han kom hem så skulle vi precis äta middag och onsdag betyder mer än bara sovdag, det är music day också. Alltså så får barnen i tur och ordning spela upp en låt på youtube medans vi äter. Så L har på Pokerface med Lady Gaga, R går fram till henne och säger "Is that Lady Gaga, she has a hot body in that badingsuit!" Jag blir lite förvånad, men okej hon är het. Sen efter middagen så levereras det ett paket till R som innehåller nån tyngd till båten som man ska använda när man åker wakeboard och på paketens utsida är det en bild på en tjej i bikini, varpå han säger nått i stil med "ohoh, look at her!" Medan han blinkar till mellankillen H på 9 år, alltås? Är det bara jag som reagerar?
Det roligaste är iaf att han efter passover middagen som vi hade här och Erica var inbjuden så hade han tydligen sagt att Erica var sjukt snygg, men att hon inte var hans typ och att han inte hade velat vara hennes familj som måste ha en sån snygg ung tjej i sitt hus! Haha, och detta berättar min värdmamma för mig när vi pratar om att hela hennes släkt tyckte att erica var så söt:D Även om han nu hade tyckt att erica var hans typ så vet jag inte om hans tyckande är besvarat av henne:P

Tog en latte på Starbucks med Malin nyss, tänkte prova en med skim milk(alltså typ lättmjölk, eller minimjölk kanske:P) vilket var ett otroligt dumt beslut, smakade inte alls som vanligt, jag älskar skummet i vanliga fall men uuuuusch, inte nu!
Malin åker härifrån till California om typ 1 och en halv vecka!! Helt stört, och lite ledsamt att hon ska lämna mig! Tiden här går fruktansvärt fort alltså!! Tror att jag och Angie måste planera vår Cali-resa snart:D:D:D:D:D:D, fan vad kul vi ska ha!!

Nej jag måste verkligen sova, har inte varit så här trött på länge, en dålig nyhet är att mitt Listerine är slut snart, ska använda det sista nuuuu!

Puss, love you!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaa ååh vi måste planera snart! Fan att man inte är rik asså, det hade passat utmärkt för sista månaden. För den delen hade det alltid passat utmärkt, inte bara för sista månaden :P haha

Pöössss på daj!

2009-04-23 @ 06:06:35
URL: http://angelicamagito.blogg.se/
Postat av: Eric

Hahaha vad roligt!! Jag hade lätt besvarat det;D

2009-04-23 @ 20:20:59
Postat av: EricA

EricA skulle det ju vara

2009-04-23 @ 20:21:22
Postat av: Anonym

vad pratar du om? skim milk ar ju grejen!!

2009-04-23 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0