Weei, minisemester!

Japp nu är det klart, vi åker till Washington D.C. imorgon, jag och Angie. Ska bli kul att se andra delar av landet och speciellt nu när det ska bli så varmt! Ska bli ca 24 grader imon eller om det var 26? och så 28 på söndag. Synd bara att man ska tillbringa 4h och 15 min på en buss båda dagarna, men det är sånt man får ta helt enkelt.

Ska jobba ikväll, de ska på nån middag, igen. Gör knappt annat än jobbar nu för tiden känns det som, längtar så tills mamma och älsklingen kommer så vi kan åka till florida:D:D:D:D:D Är inte riktigt redo för bikini, men äsch, jag känner ju ignen här ändå;)

Idag bar det ju av till ouleten Woodbury Common, jag skulle bli av med min Converse oskuld, men såklart så fanns inte de jag ville ha i min storlek, himla rumpa! Men jag köpte en skitcool coverseväska istället. Väntar fortfarande på mina kläder från Asos också, har tagit snart två veckor, vill ha dom nunununu! Hade ju planerat att ha den ena kjolen på mig nu i helgen!!

Plikten kallar, D:s sleep over kommer hit snart och jag måste "order in" en pizza, tycker alltid att det är lika läskigt när nån ringer på och levererar:P

Tog lite bilder igår på tomten, här kommer dom:)







Den här ska jag läsa nu, Love Elle!



Puuuus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0