350

Idag fick jag sluta tidigt, runt 2.30p för mamman och barnen skulle hem till någon annan familj och bada i poolen och sedan vidare till mormor för middag och jag valde att stanna hemma. Jag ska nu ta tag i mitt uppsatsskrivande är tanken och för att lyckas med det så krävs det diciplin!! Jag funderar på att gå ut och sätta mig för det är så kallt inne, men det är ju olidligt ute så det blir nog att stoppa in sig själv i en tröja istället:)

Idag har jag förövrigt varit i staterna i 350 dagar, tack vare min söta moster så var jag tvungen att skriva lite i resdagboken och där räknar de ju dagar så då fick jag reda på den siffran med:)


ÅH HERREJESUS(fölåt, jag räknar inte mig själv som kristen) Jag hade kommit in på Hälsopromotion om jag nu hade lyckats söka rätt program och inte istället sökt till något på högskolan väst! Till och med i första urvalet. Lägsta högskolepoängen var 1.1 och jag har ju 1.2!!  Det är inte sant!! Åh vad glad jag blev. I andra urvalet så var lägsta 1.0 så det känns ännu lite bättre. Jag menar i betyg måste du ha 18.14, no way att jag har det. Vet inte riktigt vad jag har, men det är runt 15 tror jag så högskoleprovet räddar mitt as, big time! Bara inte ännu fler människor bestämmer sig för att söka nästa år, detta året var det ju extremt. Well well, den som lever får se! Det värsta som skulle kunna hända nu är att någon skriver en kommentar om att jag läst av siffrorna fel och att jag inte alls kommer in:P

Åh, ni ringde Klara på Skype precis, väldigt kul att prata lite. Första gången sen jag åkte:D Vi ska ju förhoppningsvis bo i samma stad nästa år och det tror jag blir superbra!

Nej nu måste jag verkligen skriva min uppsats!!!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0