49 dagar

Känns lustigt att inte längre räkna år och månader,utan dagar:) Det är alltså 49 dagar kvar tills jag dimper ner i Jönköping, det ni:)
Ligger här i soffan med en inte så kall cola i handen, men det är gott ändå:) Man får ju dricka cola ibland, speciellt om man är lite förkyld. Det jag har kommit på som suger mest med denna lilla sjukdomen är att min träning går åt helvete! Jag som hade kommit igång och tränade varje dag på vardagarna(mina helger är heliga:D) Det började till och med kännas rätt lätt och smidigt att sitta på den där cykeln/trampmaskinen/zumban i 45min-1h och så lite styrka på det. Jag saknar att svettas:D

Nästa punkt på dagens lista är att kolla hur mkt en extra väska kostar, att ta med hem på flyget alltså, efter det ska första sidan på den jävla uppsatsen skrivas. Min värdpappa började asgarva när han såg överskriften i Word. "Britney Spears?!?!?! HAHAHAHA BRITNEY SPEARS?! are you gonna write about her? You can't come up with someone that has done a little bit more for the world?" Hallå? Hon har gjort mkt för mig, tänk vilka tråkiga partykvällar utan hennes porriga låtar:D

Nope, dags att sätta igång.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0