CV

Nu ska här skapas ett nytt cv! Önskar jag hade mitt gamla att kika lite på, för kan inte datum för mina anställningar i huvudet. Tror jag ska be pappa rota fram det om han kan:)

Ungen är hemma, grattis till mig! I morse hade hon "sååååå ont i huvudet" sen åkte mamma och då blev vi plötsligt kirakulöst botade och hoppar runt som vanligt. In my ass att hon är sjuk, hon vill bara vara hemma och kolla på tv!

PUSS

Update:
Jag hittade mitt gamla CV på datorn, trodde inte jag hade det här men glad blev jag iaf, så nu ska det bara uppdateras lite:)

Gjorde precis ett test på Facebook, vem jag kommer gifta mig med. Kalle blev mannen, synd bara att han är bög och har pojkvän, likadant med nr 2-4, också bögar! Varför vill facebook så gärna att jag gifter mig med en bög, nr 5 var den enda straighta killen, men det kommer visst sluta med skilsmässa(plus att han är min bästa kompis pojkvän:P) illa!

Kommentarer
Postat av: ida

japp palt, mamma är från pite duvet ;) ja men asså de är ju INTE blodpalt, de är ju vanlig palt på potatis :) haha. sviiiiiiingott!!

ja jag får nog ta o göra de.. :) mkt dyra grejer som ska inköpas nu, har bara kört å de billiga småkraffset till köket o sånt hittils ;b

2009-08-04 @ 20:37:46
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0