cykla eller inte cykla, det är frågan?!

Ja detta är något jag funderat lite på. När jag kommer hem kommer jag inte ha cyklat på 13 månader, tror ni jag kommer komma ihåg hur man gör?Angelica cyklade ju för första gången för några veckor sen och det slutade med skrapsår över hela kroppen, fast att ta henne som exempel kanske inte är så bra, hahaha:P

Hittade denna fina bilden från Konsthantverkarna sån cykel ska man ha:)
(klicka på länken för att se en förstoring av cykeln!)

en stickad cykel, är det inte underbart?:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

jaa fast de fanns inga frallor så jag köpte en limpa typ. med GROVT bröd. riktigt grovt bröd. nästan surdeg. smaka på den döh, de va ett tag sen för din del?! ;)



ahaa aee tåg med tre väskor är ingen hit du .. fan att jag bnöjar skolan, annars hade jag ju ställt på en weekend haha. inte ta med sig ett skt i en stor resväska, shoppa som fan, sen ta en av dina som en av mina väskor hem :P skolan är inte bra alla gånger..



haha himla chinatown, jag hatar chinatown .. :P men du kan nog hitta nåt om du letar lite, var kräsen bara o kolla så dom har stavat rätt!!! ;)



åh jag måste köpa en cykel, så varför inte en stickad? de vore nåt du.. det hade man vart ensam om i jönnet... :)

2009-08-14 @ 22:08:07
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahhah tack för den döh!!

Har alltid hatat cyklar med handbromsar, plus så skyller jag lite på hanna oxå :P



men riktigt härlig cykel det där iaf!

2009-08-15 @ 00:06:58
URL: http://angelicamagito.blogg.se/
Postat av: angelica

neh jag tror inte jag orkar det. känner för att bara ta det lugnt faktiskt. fast man ska aldrig säga aldrig..

själv då? har du piggnat till från din förskylning/feber än så att det blir utgång??

2009-08-15 @ 01:19:46
URL: http://angelicamagito.blogg.se/
Postat av: Erica

Den kommer ju inte göra lika ont i muttan som alla andra jävla sadlar gör;D

2009-08-15 @ 04:41:07
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: Cornelia

tjosan.

kul att jag hittade hit, tack vare din länk på FB. :) lite avis på dig måste jag allt säga, även om det kanske inte är så roligt alla gånger att jobba med snoriga ungar. ;) Ska det bli skönt att återvända till sveriges metropol? och angående något inlägg längre ner; sjuuuukt irriterande att antagningspoängen till högskolan rusat i höjden. man får väl helt enkelt skita i att plugga. ;) puss

2009-08-15 @ 12:48:39
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0