Gah, kill me please!

Helt emot vad jag trodde så blev jag glad av att se pojkarna hemma i måndags. Och helt emot vad jag trodde innan så tror jag att jag kommer sakna familjen, lite grann iaf. Men gud vad de driver mig till vansinne!! Ingen lyssnar på vad jag säger och alla springer runt som höns!! Har nu bett H att ta en dusch i 20 minuter och han sitter fortfarande framför tvn och spelar nått spel och säger "just a sec." Det måste vara den meningen dessa barn säger mest! (5 minuter senare och jag vill strypa H, men det är bara att ge ifrån sig ett litet frustrationsljud och pressa ihop knogarna så de blir vita!!)

Ni förstår inte hur varmt det är här! Igår var det helt odrägligt. Inte en människa syntes ute och även jag höll mig inne i princip hela dagen. Vid 17 gick jag ut på framsidan och satte mig och kunde sitta kvar i 10 minuter innan svetten började rinna längs ryggen på mig. Har ingen aning om hur många grader det är men över 35 iaf.
Nu ska jag gå och hitta nånting mer att packa ner i min väska:D:D

Den är inte ens full än:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cornelia

lite knepigt att plocka ihop kurser kanske, men man kan ju läsa lite vad man vill. jag tänker inte att jag skulle läsa kurser som ingår i det programmet jag vill gå, utan mer helt andra som jag ändå är intresserad av. tänker lite att det är nu man har möjlighet till det, när man är klar med en utbildning och står med massa studieskulder så kanske man inte precis börjar plugga andra saker. :)

det där hemska högskoleprovet, har ju aldrig gjort det men får hoppas på hyfsat resultat. min enda räddning typ. gah.

2009-08-18 @ 18:57:45
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0