Gårdagens shopping

Här kommer bilder på gårdagens shopping:)


Blå-vitrandig tröja från Tommy Hilfiger (har alltid älskat hans grejer!)


Beige lite tjockare tröja från Hilfiger


Bag från Hilfiger den med:D


Conversen:D Med en extra liten svart rand eller två på sulan!


Conversen till min älskade kusin:)

Herreguud! Har jag berättat att min värdmamma anställt en organisatör? Som ska hjälpa henne organisera hela huset! Det behövs ju men man kan tycka att hon skulle kunna klara det själv om hon verkligen gick in för det. Men varför göra något själv som du kan betala någon annan att göra?
Iaf så gick ja precis in i föräldrarnas sovrum som är det första rummet som ska fixas och oh my fucking gooood! Allt i hennes superfeta garderob ligger utspritt i hela rummet, sängen syns inte längre. Att man kan ha så mkt kläder, skor och annan skit!

Nu ska jag duscha och måla naglar och grejer inför kvällen:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

ÅH vilken fin shopping :D jag vill också. conversen var awsomeeeee :D världens bästa skor typ ju!



ja verkligen. får du problem med fem sidor så hjälper jag dig lätt ! ;) haha



ojj va gjorde vi ... SF var vi på alcatraz, gick över golden gate, shoppade, var i yosemite, golden gate park (missa INTE!!), lombard street, fishermens warf, pier 39 ...

LA var de ju klassikerna disneyland, walk of fame, hollywood, sunset boulevard, beverly, SANTA MONICA, VENICE (missa inte inte inte!!) .. vi gjode så mkt så jag kommer inte ihåg allt haha, kolla USA 09 kategorin på bloggen, där finns allt info om vad vi gjorde :) jag är med glädje er privata resguide, helst skulle jag ju följa med ;) haha

2009-08-07 @ 21:24:49
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0