Godmorgon vänner:)

Sol ute och jag ska alldeles strax gå ut och lägga mig, om jag är duktig så tränar jag en timma först och så måste det nog bli om dessa 8 kilon ska rinna av mig!

Vi hade jättekul igår, jag förlorade stort båda omgångarna av bowling. Jag kan ju inte ta det allvarligt så jag bara slänger iväg kloten lite hur som helst, fick till två strikes och någon spärr men resten var inte något att skryta om:)
Imorgon kommer antagligen Angelica hit så vi kan boka boende till vår resa, hon är ledig denna veckan för hennes familj är bortrest, jag är ju ledig om 3 veckor, himla dumt att vi inte var lediga samma vecka men what to do?!

Nej cykeln som gör min rumpa öm skriker på mig att masa mig upp ur soffan så det är bara att lyda:D
PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

haha jag med, jag fjantar alltid till de :P bowling är skoj! åhåå det sushi stället låter inte tokigt du ;) lär vara bätte än samuraj på öster (alldeles för nära min blivande lägenhet...)



haha ja de är lite skoj o va ensambarn, men jag saknar min bror lite faktiskt. de är tomt utan han trott eller ej. bråkar med mamma o pappa istället för med han, haha.

ja då måste du hitta nåt som matchar, men de gör du nog lätt :)



åh kul o planera eran resa!! nu är de bara en månad tills ni åker va? så kuuul för er!!

2009-08-05 @ 19:17:50
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0