Going purple

Kvällens färg är lila. Lila naglar, lila skor, lila ögonskugga och så svart ny het klänning:)

Känner att det kan ha blivit lite mycket sol idag, huvudet bultar och illamående kommer lite då och då. Har klunkat i mig otaliga glas med vatten nu men det verkar hjälpa lååångsamt. Kan ju säga att jag SKA ut ikväll, hele gänget ska med. Erica, Staffan, Filippa, Caroline, Issa, Jonna, Ann, Emelie och kanske Madde också. Vadå, att vi bara umgås med svenskar?!

Iaf så ska jag hämta ett till glas vatten och sen platta håret, TAGGAD!

Kvällens partylåt!
Bilder kommer:)


Kommentarer
Postat av: ida

haha ja du får passa på nu, här är de ju svindyrt till skillnad mot us and a ! :P



oj är det dina första?? där ser man, jag har två par och använder dom all the time :)



ja jag tycker ni ska ta en extra dag i SF. där kan man njuta med :) är de jättevarmt kan ni sola i golden gate park eller åka till ocean beach o bada o sola lite :)



hur gick det med illamåendet? hoppas du hade en toppenkväll iaf, och att du inte är hemma än ;) haha. i och med att klockan är halv fem för dig .. nu ska jag ut i trädgården!

2009-08-08 @ 10:37:45
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0