Hallå nuggets:D

Jag har nu nästan packat klart min ena resväska, weird! Som det ser ut nu så kan jag nog klara bara två väskor, fast då får ju inget mer inhandlas och det vill jag ju så vi får se.

Idag börjar högskolorna i Jönköping och jag kan inte hjälpa att känna lite avundsjuka, jag VILL gå i skolan. Måste komma ihåg att anmäla mig till Högskoleprovet, vill få högre än mitt 1,2 från när jag gjorde det senast. Känslan jag har är att jag kommer få sämre, var ju ett tag sen jag gjorde det sist och har inte gått i skolan på över två år. Nej nu kkommer mamman snart hem med två av mina tre barn och jag ska nog inte sitta framför datorn då, men igår jobbade jag mer än 10 timmar så tycker jag förtjänar det!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0