helgen kommer senare...

Gillar inte att skriva om saker som hänt för 2-3 dagar sen, som helgen tex. Så nu orkar jag inte ta tag i det men vet att det ju bara blir jobbigare ju mer jag skjuter upp det, men jag skjuter upp det lite till. Fredagen var galen! Bilderna är mysko och jag, hmm, jag hade inget överroligt slut på kvällen, men jag får skylla mig själv:P haha.

Ikväll är det au pairmöte, mitt sista! Har sagt det innan men jag säger det igen, det käns helmysko! Det här har varit mitt liv så länge så det är läskigt att lämna det bakom sig och gå vidare mot en oviss framtid. Har ju ingen aning om vad jag ska göra! Enligt detta årets intagning så kan jag fetglömma att komma in på hälsopromotion nästa år och inget annat lockar. ett år till kan jag inte vänta, och det är ju ingen garanti att jag skulle komma in året efter ändå så jag får helt eneklet komma på något annat.

Nu ska jag ringa en rysk tjej och bestämma när jag ska hämta upp henne. Hon har bara varit här i en vecka så jag är orolig att jag inte kommer fatta vad hon säger, har jag fördommar mot ryssar? Nej inte så värst:)


Eftersom vi inte åkte till Six Flags så blev vi galet sugna på att åka något hissnande ändå:P Så vi hittade detta läskigheter på outletten. Staffan, Filippa och jag:D

puss

Kommentarer
Postat av: ida

haha six flags släng dig i väggen ! ;)



jahaa de va ju lite oflyt, men isf kan du ta den när du åker tillbaka, och do the LA style nu i september! ;) om du åker dit MÅSTE du åka goliath, jag coh emma var så rädda att vi todde vi skulle svimma när vi stod i kön till den (PLUS att den stannade två ggr när vi stod i kön.. och stod STILL 10 min minst varje gång!) .. men den var så sjuuuuuukt rolig :D



är de inte skönt med sista au pair mötet ändå? förstår att de känns konstigt, tänk då när du kommer hem hit, haha!

2009-08-10 @ 22:29:11
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha men de va inte så farligt, den stannade ju bara dom två gångerna när vi stod i kön that's it. så vi klarade ju oss utan skavanker men avancerade enormt i kön :) haha.



haha vad kan vara värre än dom gammla goa häxisana? :P de har ju dock hänt mkt här i vår lilla stad, jag tänker ju inte på de men du kommer märka ju :P

2009-08-11 @ 10:23:09
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

jag veet, så sjukt jobbigt. hon sa att den soffan jag har tittat på inte alls är så hållbar som en annan (som kostade lika mkt till o me). enda nackdelen är att ellen har en exakt likadan ... är de tråkigt?



ojj är de inte mer? satan vad tiden har sprungit iväg nu det senaste.. herregud maria snart drar du till CALI och HAWAII !!

2009-08-11 @ 19:39:43
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0