Helgen

Nu ska jag ta tag i detta:)
Det var alltså utgång i fredags. Jag, Erica, Staffan, Filippa, Carro, Issa, Jonna och Ann. Första stoppet var hemma hos Makke i Hoboken. lite preparty såklart:)

Jonna, Issa och Carro i Makkes säng


Ann:D


Staffan och Erica


Filippa och Makke


Jag i min nya klänning:)


Vi tog två bilar in till City, och åkte brevid varandra:D Här kör Erica, Issa, Staffan och Carro om oss. Erica syns fram och Issa bak:D


Jag och Filippa pussades lite;)


Hahahaha!


Staffan och Ann när vi är framme på Nikki Beach och som vanligt hamnar i VIP-avdelningen med gratis dricka:)


Jag och Staffan


Jag och Carro blev inbjudna till ett annat bord där vi hängde ett litet tag.

Sen blev det inga fler bilder, svart så att säga, i flera bemärkelser:P

Nu till något tråkigare...Jag börjar bli förkyld! Näsan rinner och vägrar sluta!! Damn! Det måste gå över inom 2 veckor iaf.

PUSS




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken härlig kväll! Älskar den svarta klänningen!!

2009-08-11 @ 20:59:11
URL: http://sweethanna.blogg.se/
Postat av: ida

ja dom är nästan likadana. den gamla (tylösand) är i helsvart tyg och den ev nya (kramfors) är i lite mer gråmelerat (grå/svart/vit spräcklig) så på så vis kanske dne passar bättre o blir lite livligare..?!? vad tror du?



ja du åker i början av sept va? :) då jag flyttar typ, woho! ja förstår de, nästa vecka börjar höstschemat igen ÄNTLIGEN. men jag får komma igång igen efte insparken. och i helgen ska jag på både marie och johns testpass :)



jäklar verkar ha varit en hejdundrandes kväll och jga förstår att du inte mådde bra efteråt ;) haha. dock SJUKT snygg klänning du hade på dig. jättefint med öppen rygg så, älskar det :)

2009-08-11 @ 21:09:27
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja exakt, de är de jag gillat med. dock är dom typ lika sköna o sitta i. det ikea tjejen sa var att tylösand blir "nersitten" väldigt snabbt och på så sätt så ha kramfors en betydligt längre hållbarhet.. aee jag får fundera, har en o en halv vecka på mig, max!



ojj de va tidigt, men newark gilla vi. akta dig så du inte får gnälltanten i incheckningen som vi fick. ska du ha med dig alla dina grejer på resan elle råker du "hem" emellan och hämtar dom?



haha katastrof maria, but that's how u do it in NEW YORK CITY ;D

2009-08-11 @ 21:59:26
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: annika

Vilken fab klänning!! snygging!

hallå, du skulle ju lägga in en bild på skolbussen?! :) pusspuss

2009-08-12 @ 15:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0