Lång dag

Precis som igår så blev det en lång dag idag. Började vid 8 och slutade vid 8 så 12 timmar, superkul! Imorgon blir det en microdag. Börjar väll runt 8 för barnen vaknar då (inget soccer camp imorgon vid 9, thank gooood) och sen slutar jag runt 12 för familjen ska åka till stugan. Är så avundsjuk att de ska åka vattenskidor, wakeboard, och watertube(sån där ring efter båten) jag ska ju till stranden och Atlantic city, men fan vad jag hade velat göra båda. Nästa år ska jag fanimej lära mig att åka vattenskidor på riktigt, Christin är(var) ju skitduktigt, så nu måste jag ta över den platsen. Åh, jag kom på en till lösning. Jag och erica kan ju ragga upp några heta snubbar med båt och utrusting(nu pratar jag vattenutrusting, iaf till att börja med:P snusk!)

Om någon känner nån som kan fixa mig en lägenhet i Gbg så tas det tacksamt emot. Står ju i kö till studentlägenhet, men tanken på att bo hemma i 11 månader lockar inte så mkt:P

Om en timma är det Royal Pains på USA network, läängtar, det är ju så fruktansvärt bra!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0