Lilla pappa

Stackars pappsen har opererats idag! Inget allvarligt men tycker lite synd om honom där han ligger i soffan och knappt kan röra sig:(
Men han mår nog bättre imorgon:)

Sitter nu här med mössan på mig och har dragit ut det mesta håret som ska blekas, snart får nu se resultatet:)

PUSS



Sådär ja, nu är man lite blondare:) Jag är en av få som blondrar hemma. Har gjort det två gånger på salong och båda gångerna har jag blivit missnöjd så jag fortsätter med mitt race! Men ni får vänta tills håret torkat. Det fanns ingen inpackning i förpackningen som det brukar, utan istället nån blå vätska som ska ge håret rätt nyans men nu är jag ju tovig som 17 men vågar inte tvätta håret med balsam och allt sånt eftersom det står att det blåa inte ska sköljas ur:S men jag får gå som en rishög idag och sen tvätta igen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0