Lyckorush!

Var precis inne och kollade vilket flygbolag jag flyger hem med för att kolla det här med hur många kilon jag får ta med hem, coh så fort jag kom in på min sida på Cultural Care så fick jag sån lyckokänsla att jag inte kunde sitta still här i soffan:D:D:D
Får ju ltie småångest då coh då över att jag ska hem men det ska ändå bli fruktansvärt skönt att komma hem även fast jag glömmer bort det ibland. Har fått ett litet dilemma, om jag ska följa med familjen till stugan nästa helg eller inte. Har ju massa saker i NY som jag måste göra men samtidigt så har jag inte varit i stugan på hela sommaren!! SVÅRT!


Bild från när jag åkte till USA:)

Nu ska jag äta mitt instant oatmeal:) och i efter middag kommer Angelica hit för en lugn helg. Vågar itne ta med förkylningen ut på party, måste juu vara frisk som en nötkärna om 3 veckor!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ska söka till våren, men har inte alltför höga förhoppningar. vad är det för antagningspoäng på det programmet du vill gå? jag ska söka lite fristående kurser också, för säkerhets skull. men, men... skulle väl inte dö om jag inte kommer in till våren. haha. kram.

2009-08-15 @ 17:56:58
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0