Mama do

Kusinen gav mig lite ny musik och fastnade direkt för Pixie Lott - Mama Do

Kom hem igår till ett kaosartat hus. Kl 23.30 var fortfarande HELA (barnen är 7, 10, 12) familjen fortfarande uppe och bilen mot flygplatsen skulle rulla iväg 04.30 kommande morgon. Hela huset är som ett bombnedslag med packning och mat och allmänt plock all over! Om jag känner min familj rätt så föväntar de sig inte att komma hem till ett lika stökigt hus som de lämnade. Tror ni jag vill städa deras skit när de är i Mexico så har ni fel:P

Familjen är alltså i mexico där v-pappans ena bror(han som skriver tv-serien 24) "är medlem i" hotellkedjan 4 seasons. Han har alltså ett antal rum på hotellet som han får använda under några veckor varje år. Så alla tre bröderna med familj är där nere och lyxr till det. Hotellet har såklar t5 stjärnor. Det roliga varnär min värdmamma berättade för mig att de skulle dit. Hon sa att jag inte kunde följa med eftersom mitt visum går ut en vecka senare och då är risken stor att du inte får komma in i landet igen, men det var lugnt, jag viste ju detta så var inte särsklit besviken men min värdmamma drar en av sina dumma kommentarer och säger "fast även om du hade kunnat följa med så tror jag inte att du hade fått det ändå" ehm, jaha?! Vad får hon ut av att säga så? Hade hon inte bara kunnat nöja sig med visumorsaken? Hon vet inte riktigt när hon ska vara tyst;P

Det är iaf väldigt skönt att vara ensam hemma hela veckan. De kommer hem på söndag igen och så blir det jobb i två dagar innan jag har en ledig dag innan det bär iväg till San Diego:D:D

Jag och Erica har haft en superhelg i Avalon, Jersey Shore. Men skriver om det senare för just nu ligger jag ute på terrassen och solar/lyssnar på musik/skriver uppsats och kameran är där nere:P HAHA!

Svimmningsvarning för någon timma sen, överhättning? för gud vad varmt det är. Låg en stund på golvet i köket tills de vita prickarna som flög runt framför ögonen försvann och kroppen slutade vara tung som bly! Några glas vatten senare och jag är som ny:D Senare idag ska jag till mallet och se om jag kan hitta något kul att köpa med mig hem och så ska jag till en elektronikaffär och köpa en extern hårddisk för är rädd att datorn ska krasha när som helst!

Här är en bild på skolbussen som L har åkt till camp med hela sommaren. I vanliga fall äker hon med en mycket större buss!




Lunchdax!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

SKOLBUSS! :D exoootiskt

2009-08-25 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0