Maybelline

Nyaste grejen är från Maybelline. En maskara som har en liten motor så borsten vibrerar när man tar på maskaran. Låter lite överdrivet tycker jag, men man måste ju prova. Måste dock vara väldigt omiljövänligt när en vanlig maskara funkar alldeles utmärkt:)

Har precis rensta bland mina skor och slängt lite, så nu har jag bara 23 par kvar som jag ska lyckas få hem. Blev själv chockad över siffran, men det går itne att låta bli:D

Måste ta kort på min värdmammas garderob åt er, allt är i perfekt ordning och jag har upptäckt lite sjuka grejer som jag ska förklara för er när ni ser bilderna, helt störda shoppingvanor har hon!

Hade glömt bort hur mkt jag hatar att vara förkyld. Har ju varit rätt mkt sjuk under mina senaste 5 år men nu var det ett tag sen, bajs!

Nej nu ska jag stoppa in dagens middag i ugnen(pizza, vad annars?!) orkar inte laga mat när jag mår såhär. Måste bli frisk till helgen bara, har bara TRE!!!!! helger kvar! buhuuuu:(

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

haha jga vet inte, nån idiot. jag ahde aldrig gjort de :P



haha ja men lite så. me love göteborg med, har köpt asfina inredningsgrejer (måste åka tillbaka snart!!!) och sen en ascool mössa, knallrosa, den komme rjag leva i i vinter :)



23 PAR SKOR? herregud maria hahaha. de blir intressant o se hur de går ;) och jag ser fram emot bilderna på din värdmammas garderob ;)

2009-08-13 @ 14:27:01
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0