oh my!

Det är nu mindre än en vecka innan jag åker till San Diego, fasen vad taggad jag är!!
Idag blir det party, imorgon blir det först Sex and the city tour med Erica och sen avskedsmiddag/kräftskiva här hemma hos mig och på söndag ska jag och anna gå på museeum:D Haha, guess what?! jag har fortfarande inte köpt min externa hårddisk:P Men jag har ju två kvällar kvar attt köpa det sista på, om jag nu får sluta i tid så att säga!
Har dessutom bara några få rader kvar på min satans uppsats!



PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

haha du får shoppa sönder nu, och sen en del i cali, tro mig, de finns massaaaa där med ;)



och satc touren är AWSOME om du inte varit på den innan ;)

2009-08-28 @ 23:50:51
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0