Shopping Spree

BIG TIME! Gud vilken shopping spree jag och Anna hade idag, pengar har spenderats!

"A shopping spree denotes a playful and "devil may care" attitude in a single shopping trip where lots of money is spent. A spree can be defined as a carefree or pleasant outing, in the pursuit of purchasing goods."



(Bara en liten parantes här i mitten. Har snytit mig en gång på hela vår 5,5 timmars shoppingrunda. Sen kom jag hem, har nyst 10 gånger och snytit mig mer än så, på bara en halvtimma. Vet itne om det är för att jag inte är upptagen med att shoppa så tankarna går till näsan eller om jag har lyckats gått och blivit allergisk? Det tror jag ju inte, men ja man vet ju aldrig:P)

Det första jag köpte var två par jeans och ett linne. Ett par mörkblå och ett par svarta jeans och så ett vanligt ribbat vitt linne:

Blev lite lustigt utan blixt, fast med blixt så fick de fel färger:P


Vitt linne, allt från Old Navy

Sen tog vi oss vidare till affären Pacsun där jag köpte ett linne
 
Vitt med silverstänk:)


Vattenflaska även den från Old Navy, till sista månaden eftersom man inte ska ha plastflaskor i värme:D


Ett par svarta shorts med vita detaljer från Charlotte Russe


Sen så slog jag till på en fejkad skinnjacka från H&M, kort i midjan och långa ärmar:D I'm going Rock&Roll!!!

Sen till dagens impulsköp, en iPod!!
Tanken var att det skulle bli en iPod touch, men de är så stora så det blev en nyare modell av den jag redan har, en Nano i orange!
Ni får en bild på den senare, bilden blev inte alllllls bra:P


Fick åka och hämta Angelica mitt i allt och nu ska vi åka och äta nånting!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, Nano i orange? Den har Annika :D As-cool ju.

2009-08-16 @ 10:42:42
Postat av: ida

haha ja de kommer jag ihåg från usa, fyfan va hemskt det var.. man vill ju ha lite tuggmotstånd, haha ! :P



joo jag har en cykel, men de är mammas gamla. den funkar ju men är inte världens bästa. får önska mig en ny till jul tänkte jag :) haha.



åhååå va fina saker du har köpt :D ingen dålig shoppingsrunda du fick till. väskan bli tyngre o tyngre säg ;D

2009-08-16 @ 16:31:35
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Ida

hej hunnie. vad fina saker du hittar. och en massa snygga klänningar har du med på alla kort. Hoppas allt är bra med dig. snacka på skype snart. pusskram

2009-08-16 @ 19:23:56
Postat av: Teresa, ung ensamstående tvåbarnsmamma

Vilken härlig shopping! Och att vara au-pair, vad skoj!

2009-08-17 @ 10:36:32
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Caroline

skinnjackan och vattenflaskan var bästa köpet enligt mig! :)

2009-08-17 @ 15:59:53
URL: http://charmylips.blogg.se/
Postat av: ida

haha maria, tänk på vart vi bor, i jönköping har vi alltid mildra vintrar ;) du har vart borta för länge tror jag ...



SHOPPA PÅ GOD DAMMIT! en extra väska är såååå värt de, tänk så mkt fin du kan få med dig hem. åh jag dör av avundsjuka.. jag vill med strutta ner för fifth avenue, eller gå på de mysiga gatorna i SoHo. du har det så bra maria så du anar inte!



jaaa tre veckor, om tre veckor kanske de till me är klart. allt hänger på den lägenheten som frida o hennes kille ska flytta till. ju snabbare dom kommer ut - desto snabbade flyttar frida o johan - desto snabbare flyttar jag in! :)

2009-08-17 @ 17:41:08
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0