Step Up

Kom precis hem och hamnade mitt i filmen Step Up, har ju sett den förut så det gör inte så mkt. Update: Usch, jag kom precis på hur filmen slutar så nu vill ja inte se mer!!
Åt god mat på Cheesecake Factory men ingen av oss hade med oss kameran, lite surt då jag ALLTID har min kamera i väskan! Kanske inte en felfri middag...Vi beställer alla tre samma sak, men Erica vill byta sin pasta mot potatis, men just på den maträtten(lax) så gick det itne så hon började kolla på annat och jag kommer då på att jag vill ha broccoli som sidrätt. Smarta servetrisen tänker då att jag BYTER UT min lax och pasta mot en tallrik broccoli?? alltså, halluu? så maten kommer in, Anna och Erica får vad dom ska och hon säger till mig att mitt är påväg och så kommer hon med broccolin men jag väntar och väntar och sen frågar jag var min mat är "va? jaha, jag trodde du bara skulle ha broccoli!" haha, så jag får vänta i 20 minuter extra(hon sa 10 minuter, men men) äter av Annas och Ericas och när min mat äntligen kommer så ber jag dom packa ner det. Åt asgod cheesecake som efterätt och sen vägrade jag betala min mat och fick den gratis utan problem:D

Nu ska jag stanna uppe hela natten med denna uppsats och så ska ni få ett foto på håret!

Kan inte hitta nått bra "innan"foto men ni vet ju kanske hur det var:P Tycker nästan det blev lite väl blont på sina ställen men funderar ju på att gå lite mörkare när jag kommer hem iaf!

Party imorgon och vet inte vad jag ska ha på mig!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

blont är fint !! :D



nu är de inte länge kvaaaaar maria !! :D

2009-08-28 @ 17:50:57
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0