Suck

Fick just en lagom rolig överraskning. Mamman jobbar ju imorgon och jag börjar jobba vid 8 så jag "får" bara jobba till 6p eftersom vi bara ska jobba 10 timmar om dagen. Men såklart så ska pappan åka vattenskidor imorgonkväll och "det blir nog rätt sent" vilket brukar betyda en bra stund efter 6 iaf. Inte ett ord om att jag kommer jobba för mkt så jag försöker få fram det utan att säga det rakt ut. Frågar tom om jag kan lämna pojkarna hemma och ta med L för att göra ärenden eftersom jag inte kommer hinna det annars eftersom jag JOBBAR HELA DAGEN. Svaret är att okej, det kan du väll få då, som att hon gör mig en tjänst genom att låta mig göra det och att hon egentligen inte gillar det. Så helt plötsligt är det jag som gör fel och som inte riktig följer reglerna eftersom jag tar med L ut på mina privata ärenden. SUCK!

Har nu skrivit 1,5 sida på min uppsats, bara 3,5 kvar, kuljul. Det ska jag knåpa ihop imorgon när jag jobbar, fast man egentligen inte får sitta vid datorn när man jobbar. Men följer inte dom reglerna så gör inte jag det heller, as simple as that!

Nej är trött som tusan så nu blir det sängen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: angelica

snart så kommer iiingen ha något att säga till om vad vi vill och känner för att göra! inte alls långt kvar nu :D 13 dagar!! kan du fatta?!! PYSSSS

2009-08-19 @ 06:43:26
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0