Tvätt

Väskorna har anlänt och hade glömt bort hur fruktansvärt stora de är! Lika långa som mig och så har de två var. Har tagit kort, men det framgår inte ritkgt hur stora de verkligen är.
Har redan satt igång 2 maskiner(tur att det finns dubbel uppsättning av maskin+torktumlare i detta huset!) men det kommer nog ta ett tag eftersom det kommer bli över 10 laddingar och så ska ju allt göras dubbelt som sagt så 20 maskiner blir det ju då!

Två av väskorna utspridda i hela garaget och två ouppackade


La mig brevid väskan för att bevisa att den är lika läng som jag men som ni ser så har jag för korta armar för att det ska synas:P

Nope, dax att packa upp resten av skiten:(

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cornelia

shiet, det var inga små väskor. varför måste allt tvättas två gånger?

sv: ska söka sjuksköterska i kristianstad först och främst.

2009-08-19 @ 21:26:13
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0