Tveksamt

Ja, väldigt tveksamt om jag kan gå ut för party imorgon. Täppt i näsan och segt huvud, halsen kändes inte allt för fin i morse heller, vi får se hur det blir helt enkelt:D

Drack te till frukost så nu väntar jag bara på att jag sa bli hungrig så jag kan fixa mig lite instant oatmeal, min bästa vän! På något sätt lyckades min värdmamma få mig att vakta hunden med, vet inte hur det gick till riktigt, men hon lyckades välll virra bort mina tankar på vägen. Idag åker Staffan hem med så tror det kommer vara en ledsen Erica några hus bort ikväll men jag ska ju jobba så jag är inte mkt till hjälp tyvärr. L ska ha en play-date, som antagligen kommer sluta i sleep-over, intressant att de valde att ta hit den andra ungen när jag mår som jag gör, men de vill ju inte att de ska vara hos kompisen så att jag får ledigt såklart, vad trodde jag?!

Det står flera påsar med kläder och annat som min värdmamma ska slänga/ge bort i hallen(säkert 10 stora soppåsar!) och i en av väskorna stack det fram en LV-väska. Helt oanvänd så vart tvungen att titta lite närmre och den ser helt äkta ut. Jag tycker inte att de är det minsta snygga längre, men det hade ju varit himla coolt att ha en äkta:P

Nepp dags för frukost och sen stänger jag nog in vovven i buren så jag akn gå ner och kolla på "På smällen" som jag lånade på biblioteket igår, så rolig ju!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

haha de vore ju de minsta man kan säga ..

men ska du checka ut väskorna nånstans på vägen elleR? för (antar att du får skjuts till flygplatsen?!?!) isf får du ju hjälp med väskbärandet i stot sett hela vägen så då borde de va lugnt?! :)



haha ta LV väskan maria god dammit .. direkt från NYC, de kan inte bli mer it ;) hoppas playdaten går bra!

2009-08-14 @ 19:00:31
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0