Urk

Alltså denna bloggerskan Amanda, på amandavardet.blogg.se seriöst!? Jag mår dåligt av att kolla på hennes videoinlägg. Jag skäms för jag tycker det är så pinsamt! Det är så illa så jag hoppas hon fejkar för att få läsare,om inte så är det ju synd om henne!

Ligger här i soffan och väntar på killarnas feta campbags som släpps av av en lastbil, så att jag kan tvätta allt två gånger(japp det är tydligen ett måste att tvätta allt dubbelt) för att sedan packa deras väskor inför Mexico. Måste ha det gjort tills på söndag och ska ju iväg i helgen så det får bli nu. Ls väska är redan klar!

Jag har nu tagit reda på hur varmt det varit de senaste dagarna och det har varit 40 grader, inte 35 som jag skrev. Inte undra på att det känns som man andas vatten när man är ute!

Tror jag hör lastbilen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: ja, ska göra högskoleprovet nu i höst. har ju aldrig gjort det innan. uh. men får verkligen hoppas på ett hyfsat resultat annars kan jag säga byebye till högskolan i vår. suck.



hur går det med tvätten? :)

2009-08-19 @ 19:44:17
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: angelica

Varför i hela världen behöver du tvätta allt dubbelt?! Låter ju bara knäppt!!



Hoppas inte det blir alltför jobbigt!

pusss

2009-08-19 @ 19:45:46
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0