Garderobsnack

Är fruktansvärt tröttt, varm och seg...Sov en timma precis, välbehövligt men nu vill ja ha mer sovtid vilket inte funkar så bra när jag snart har en liten tjetj på 7 år som kommer komma hem pigg och glad. Har kommit två rader på uppsatsen men sen tog det stopp, måste kissa också men har alltid haft något emot att gå på toa, det finns ju så mkt roligare saker att göra:D

Dagens middag blir köttbullar som jag hittade i frysen och så fullkornspasta till det, det gäller att improvisera när mamman inte köper hem ny mat:P


Sprang precis upp och tog bilder på mammans garberob, jag är såååå avis. Helt klart att jag ska ha en sån garderob när jag flyttar till hus. Får helt enkelt hitta mig en händig man:D

Detta är hela garderoben,pappan har en egen, fast hälften så stor såklart.



Det roligaste är denna högen med v-ringade t-shirts. Varenda en är från Ralph Lauren. Alltså...hur ofta går du in i en affär och köper 25 t-shirt i samma model i olika färger?? Helt stört om du frågar mig:P



och så har hon skor.....

massvis med skor!

Åhh skor:):):) nu blev jag glad igen:D

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

vilken GARDEROB! en sån vill jag meeeeed ha. eller rättare sagt, en sån SKA jag ha. min mr big får helt enkelt bygga mig en riktigt fin garderob med raffa tröjor i alla dess färger (även fast jag inte är så förtjust i kära ralph....)



hahah jaa köp allt i jkpg för de har dom typ inte i gbg. eller lägger iaf inte märkte till de. där har alla coola saker från lagerhaus o sånt, här kör vi på ikea, iems o village typ haha. tragic inte sant?

2009-08-14 @ 00:31:06
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha whaat? hur mkt pengar har dom egentligen?? jag dör av avundsjuka ärligt talat ..



jag förstå de .. men kan du inte skicka lite via posten o sånt då?? mina släktingar sa att det inte var jättedyrt när vi var där iaf ..:)

2009-08-14 @ 10:58:27
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0