A6

Ska ju som sagt upp till A6 vid halv 3, har kommit på att min bil nog inte är den bästa för en rullstol så ska byta bil med mormor och morfar. Det är bra på mer än ett sätt, min bil har för tillfället ingen bensin, lampan lyser:P

Skriver en lista med namn på folk som ska ha julklappar och vad de ska få. 16 pers är det att köpa till, grattis till mig att jag står så nära alla mina kusiner(ironi, jag vet, men jag är ju faktiskt himla glad att vi är närmre än de flesta med sina kusiner) Sen så är det ju några vänner, men jag och Stina bestämde att vi ger varandra skidresan, haha. En väldigt dyr julklapp, men det är ju lika för båda iaf:)

Nej, fix och trix!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kanske bäst att tanka då?

2009-12-10 @ 12:54:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Karin

KUSIN ÄR BÄST ju :D

2009-12-10 @ 17:07:39
URL: http://www.karinkarin.devote.se
Postat av: Elin Persson

Vill du ha en julklapp av mig?



kusin Elin

2009-12-10 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0