bajs

Måste säga att jag inte alls mår så vidare bra. Det kom jävligt snabbt! Började med en lustig känsla i bilen på väg ner till Friskis vid 1 för att jobba till 15.40. Som att någon tryckt ner en tenisboll i halsen på mig, sen blev det värre och vid 3 så hade jag istället 5 bollar i halsen och hade problem med att prata för halsen var så svullen och jag fick kväljningar när munnen öppnades(inte av illamående alltså utan av svullnaden) En trip till apoteket på väg ut för inköp av Stepsils jordgubb som itne gjorde så mkt nytta. Tungan domnade av men halsen gjorde lika ont som innan!

Har legat i soffan sen jag kom hem och har kollat på inspelade gjerer från veckan som gått:) Vid 20 belv det svenska hjälte-galan och återigen så forsade tårarna, så nu är tårkanalerna fria iaf:P
Fryser som ett as i tjock tröja och mjukisar och halsen är fortfarande full med bollar, men på fredag är jag frisk igen, helst redan på onsdag då jag ska jobba en lång tid(de är ovanliga) på Friskis! Huvudet brinner upp och linserna tar snart självmord i mina ögon så det är dags för sängen utan tvekan!

Håll en tumme för att jag vaknar upp som vanligt imorgon!

PUSS(full med BAKTERIER, hahaha!)


Kommentarer
Postat av: ida

strepsils jordgubb är BÄST maria !!!

2009-12-15 @ 23:01:05
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0